Australian University Games - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sven Warris - WaarBenJij.nu Australian University Games - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Sven Warris - WaarBenJij.nu

Australian University Games

Door: Sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

28 September 2008 | Australië, Melbourne

Zondag vertrek ik samen met het Taekwondo-team van UNSW naar Melbourne voor de UniGames! Zondagmiddag worden we gewogen (oeps, als dat maar goed gaat...) en dan volgt maandag de competitie.
Daarna verblijven we nog een paar dagen in Melbourne. De coach heeft een aantal gezellige activiteiten georganiseerd (diner+show, casino) en ook is er nog voldoende tijd en ruimte om zelf nog allerlei dingen te gaan doen. Ik wil nog wat dingen van de stad zien en natuurlijk ook nog even bij andere sporten gaan kijken (er zijn 28 verschillende sporten!)

Ik zal mijn uiterste best doen de Eer en Glorie van onze sportschool in Groningen hoog te houden! En verder natuurlijk heel veel plezier te hebben. In welke volgorde dit gezien moet worden is nog niet helemaal duidelijk... ;-)

• 28 September 2008 - 18:33

Willemijn: