Maggie Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Sven Warris - WaarBenJij.nu Maggie Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Sven Warris - WaarBenJij.nu

Maggie Island

Door: Sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

17 Oktober 2008 | Australië, Magnetic Island

Ondertussen ben ik aan mijn 2de volle dag op Magnetic Island bezig. Dit tropisch eiland ligt vlakbij Townsville en is zo'n 6 uur met de bus vanaf Cairns. Gisteren met 2 jongens die ik in de bus ontmoet heb naar het Koala Center geweest om naar wat wild life te gaan kijken. Ook nog even een slang vastgehouden en bij het voeren van de crocks wezen kijken. Daarna in een lokaal dorpje een pooltafel opgezocht en ons verder vermaakt.
De belangrijkste reden voor mijn verblijf op dit eiland is: relaxen! En dat kan hier! Tropisch warm, prachtige stranden en mooie natuur.
Verder is hier niet veel te doen, dus na een paar dagen heeft iedereen het hier wel gezien. Ik denk ik ook ;-) Dus morgen nog een dag chillen en dan ga ik verder richting Airlie beach voor mijn boottocht van 3 dagen! Ook dan hoop ik te kunnen duiken. Dat kan hier namelijk op dit moment niet, zelfs gewoon zwemmem in de zee wordt zeer streng afgeraden... Er zwemt hier namelijk een 3,5 meter lange zoutwater crock rond en die ziet je dan waarschijnlijk als lunch...

  • 17 Oktober 2008 - 09:39

    Wendy:

    Sven, wat geweldig allemaal!!!! Pas je wel op met enge haaien en die crock. Ik heb net die film open water gezien. Daar worden 2 mensen vergeten na een duik en de boot vaart weg. Zij zijn uiteindelijk opgegeten door haaien. WEL met de boot mee terug gaan dus haha.
    geniet maar van het lekkere weer. Gister hier een enorme hagelbui gehad. De herfst is nu echt begonnen.
    Veel plezier en ik geniet enorm van al je verhalen.
    Liefs,
    Wendy

  • 21 Oktober 2008 - 07:37

    Lisette:

    Een crock, heb je hem al ergens gespot? Nou ja, dat zwembad ziet er ook heerlijk uit!

    Liefs lisette

  • 24 Oktober 2008 - 08:12

    Sven:

    @ Wendy: Lekker, zulke verhalen... ;-) Eigenlijk net zoiets als een vliegtuigrampenfilm kijken voordat je gaat vliegen ;-) Hopelijk is de herfst een echte winter geworden als ik terugkom. Het is hier echt zulk mooi weer dat het temperatuursverschil straks wel even slikken wordt, vrees ik...
    @ Lisette: Ik heb de crock niet gezien dus eigenlijk geloof ik het niet zo ;-) Maar als je een coast guard bootje voor het strand zit dobberen, kun je niet veel anders dan maar uit het water blijven. Die jelly fish vind ik eigenlijk veel angstaanjagender... Maar het zwembad is inderdaad zeer relaxt! Bijna alle grote/goede hostels hebben hier wel een zwembad(je).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Magnetic Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Dingo's kijken op Fraser Island

24 Oktober 2008

Whitsunday Cruise

20 Oktober 2008

Airlie Beach

17 Oktober 2008

Maggie Island

17 Oktober 2008

Duikcursus CDC
Sven

Actief sinds 24 Juli 2008
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 22782

Voorgaande reizen:

31 Juli 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: