Sydney Park en kleine dingetjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sven Warris - WaarBenJij.nu Sydney Park en kleine dingetjes - Reisverslag uit Sydney, Australië van Sven Warris - WaarBenJij.nu

Sydney Park en kleine dingetjes

Door: Sven

Blijf op de hoogte en volg Sven

28 Augustus 2008 | Australië, Sydney

De afgelopen dagen is het weer in Sydney wat wisselvallig. Hier en daar een bui, maar dat is gelukkig meestal 's nachts. De zon laat zich vooral in de middag even zien, voordat de wolken weer de macht overnemen in de lucht.
Dat laatste is vooral jammer als je aan het eind van de middag Sydney Park in gaat om foto's te maken. Dit park ligt aan het begin van King Street, zo'n beetje halverwege mijn kamer en het vliegveld. Het is best een aardig park, qua grootte ergens tussen het Noorderplantsoen en het Stadspark. Misschien is het Vondelpark wel een goede vergelijking. Alleen dan met een paar flinke heuvels erin, waardoor je een mooi uitzicht hebt op aan de ene kant het vliegveld en aan de andere kant de wolkenkrabbers van het Business District. Er staat een raar, oud gebouw in het park, zonder bordje met uitleg. Dat is knap frusterend! ;-)
De foto's zijn redelijk gelukt, al heb ik er niet zo veel gemaakt. En er zit *%$! :-| iets op de sensor!! Volgende week maar even mee naar een dealer om het schoon te laten maken. Maar eerst komende zaterdag dolfijnen kijken!

Verder nog wat kleine dingetjes die mogelijkerwijs het noemen niet eens waardig zijn ;-)
- Ik mag nu officieel mee doen aan de UniGames in Melbourne! Dus een weekje in de stad vertoeven en 1 dag competitie. Dit stond niet in de planning en is dus een hele aangename verrassing! Het evenement vindt plaats eind september.
- De opticien stuurt me een nieuwe lens! Echt super service :-)
- Ik ben al weer een maand op pad! Wat gaat de tijd snel!
- Bericht van thuis: Lucan is dikke maatjes geworden met Yair en Max, echt heel fijn om te horen.:-) Hopelijk is Max ondertussen wel weer beter!
- Werkgerelateerd: na 2 dagen prutsen ook mijn laptop met CUDA aan praat gekregen...
- Nog meer werk: mijn werkplek op de Hanze is vergeven!! Geeft niet hoor Jos, ik sta hem gerust aan je af ;-)

Mensen, heel erg bedankt voor de vele reacties, via deze site en andere wegen!

  • 28 Augustus 2008 - 11:25

    Arja:

    Hallo hallo! Wat vliegt de tijd, alweer een maand:-)! Voor je het weet zit je weer thuis op de bank:-( en zijn het alleen nog herinneringen!) Max gaat binnenkort voor een gezellige herkansing bij Lucan (geen bankhangen, zeg maar, maar gewoon mee uitlaten enzo). Hij is weer helemaal beter (kletst ons weer de oren van de kop!). Nick kreeg hetzelfde, maar is ook alweer aardig fit!

    he, veel plezier daar!

    groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2008

Dingo's kijken op Fraser Island

24 Oktober 2008

Whitsunday Cruise

20 Oktober 2008

Airlie Beach

17 Oktober 2008

Maggie Island

17 Oktober 2008

Duikcursus CDC
Sven

Actief sinds 24 Juli 2008
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 22786

Voorgaande reizen:

31 Juli 2008 - 30 Oktober 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: